Me is Mine

Monday 29 October 2012

ANDA TANYA KAMI JAWAB







Antara soalan-soalan terkumpul (from FB, email & SMS) yang sy selalu dapat before my customer decide nak purchase Premium Beautiful Corset:-




Q: Apa bezanye Premium Beautiful dengan korset-korset yang lain?

A: Selain daripada mendapat pengikhtirafan SUPERBRAND dan ada Lifetime Warranty, material PB juga berkualiti tinggi, dilengkapi dengan F.I.R. dan mempunyai regangan 360 darjah dimana sesuai untuk semua aktiviti senaman seperti jogging, yoga dan sebagainya


Q: Selesa ke pakai PB ni seharian?

A: PB diperbuat dr materials exclusive which is kita panggil akwatek and aquadyne, pb x sama mcm rata2 corset kat luar sana... material itself is thermo regulate yang mana material dari Akwatek dan akwadyne yang fungsinye bertindak untuk memanaskan badan kita dalam keadaan sejuk dan menyejukkan badan kita dalam keadaan panas... this is Luxury Corset yang mana bila kita sarung je..memang dpt rasa lain dan best.....comfortable coz it has 360 degree flexibility...boleh pakai up to 24 hours...selesa nak buat kerja apa2 pun...nak kerja,buat kerja rumah even exercise pun boleh pakai....Yang penting kena pastikan saiz yang dibeli tu betul, untuk keselesaan diri sendiri juga. Sebab tu penting untuk beli dari dealer yang betul.


Q: Dalam sehari berapa lama kena pakai?

A: At least 8 jam sehari dan untuk kesan yang bagus, seelok-eloknye minum banyak air untuk mempercepatkan proses pembakaran lemak.


Q: Boleh ke nak pakai Long Girdle @ x complete 1 set?

A: T
ak digalakkan sbb akan memburukkan lagi bentuk badan kita sbb akan jadi tak propotionate sbb pambahagian lemak jadi x rata.. Selalunya sy galakkan pakai whole set kerana kesan pemakaian salah satu contohnya pemakaian Long Girdle akan menolak lelemak ke atas yang mana end up having a muffin top.. mesti tak nak kan camtu kan..


Q: Payment macam mana?

A:
harga pun ikut pada ukuran badan u all..ada 2 category harga...small/med and large size.payment by cash, credit card,  ,rhb easy installment plan and cash installment mthly pun diterima..


Q: Kalau duduk jauh macam mana pulak postage & shipping?

A: Just provide me your body measurment...nora akan kira size, prepare corset and courier it to your doorstep… For TANJONG MALIM dan kawasan2 berdekatan sy preffered self-delivery sebab sy suka nak kenal more with my customer dan juga bagi personal consultation to them, but for lain-lain negeri dan Oversea sy akan guna courier service or any courier service yang my customer preferred..

Good news is all my first time buyer / customer get FREE POSTAGE


Q: Orang yang nak kurus je ke boleh beli PB?

A: Semua orang bleh pakai … Premium beautiful direka sesuai utk semua jenis badan.. Orang yang kurus pun boleh pakai since PB ni dicipta 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan. Yang mana orang kurus lebih cenderung untuk dapat slip disc dan bongkok. Selain dari tu bentuk badan juga akan lebih terbentuk dari sebelum ini yang ‘sekeping’.


Q: Saya bersalin secara C-sect and Breastfeed boleh ke pakai PB?

A: Mummy yang baru bersalin (Normal / C-cest) memang sangat-sangat digalakkan untuk pakai PB ni bagi mendapatkan balik bentuk badan sebelum mengandung.

- Untuk yang bersalin C-sect, PB boleh dipakai bila luka dah sembuh.

- Untuk breastfeed mommy, Long Bra PB memang ‘mummy’s friendly’ sangat senang dan selesa


Q: Berapa Lama boleh dapat kesan utk kurus??

A : actually yg ni subjektif sbb pb ni dia menstabilkan hormone badan, tingkatkan metabolism rate...lancarkan peredaran darah dan pecahkan molekul lemak. so kesan dia berbeza utk setiap org...ada yg seminggu dua dh nampak hasil...ada yg sebulan....depends on badan org. cuma apa yg best is once u dah sarung pb...u akan dpt immediate shape dan terus akan loose few inches....dan pb akan hadkan pengambilan makanan kita...bukan hilangkan selera makan..so that dia akan membantu kita utk diet naturally.

Q: Apa maksud lifetime warranty...??

A : lifetime warranty ni dia akan cover kerosakan corset...etc koyak, cangkuk tercabut, patah bila corset rosak..boleh hantar balik repair and its FOC...bukan dia ganti the new one ye....so,anytime boleh hantar utk service.

Q: Mcm mana nak basuh dan cara penjagaan

A : just rendamkan dalam air+pb washer and sidai, jgn perah jgn masuk washing machine and jgn sidai bawah matahari.

Q. Mcm mana nak tentukan size

A : size depends on measurement badan masing2....sbb pb ni bukan one size fits all...dia ikut ukuran badan..ibarat custom made.. ukuran badan yang diperlukan is bust, underbust, waist n butt… pls refer entry nora bfore ni...ada cara nak ukur badan.


 

Antara testimoni yang telah menggunakan Premium Beautiful





 





 


NOW IS THE RIGHT TIME FOR U TO EXPERIENCE
PREMIUM BEAUTIFUL

WEAR IT...
FEEL IT...
LIKE IT.....
AND SHARE IT...!!



 
jika berminat... jangan segan2 contact nora....
017-929 8858 (nora)








No comments:

Post a Comment