Me is Mine

Tuesday 29 September 2015

KOPI GARAM... MINERAL COFFEE

Assalamualaikum,

Selamat hari raya aidiladha semua. tak terlewat lagi kot.. macam mana raya qurban? 
mesti sonok dan sakan makan daging kan. Tapi, makan2 juga, jangan dilupakan aspek kesihatan ye uols.. jangan nanti ader yang mabuk daging sebab terlebih makan daging..

Hari nie saya nak share sikit apa kelebihan MINERAL COFFEE. sebenarnya mineral coffee ni produk dah lama dikeluarkan tapi nora nak share jugak kot2 ader siapa-siapa yang masih tak tahu apa kelebihan MINERAL COFFEE nie. pada yang masih tak tahu aper tu mineral coffee, khasiat & keistimewaanya meh sini baca ye..

Ramai yg sudah bertukar kpd MINERAL COFFEE. Apa istimewanya MINERAL COFFEE berbanding kopi 3 in 1 lain yang berada di market kita??

Jom kita lihat KELEBIHAN MINERAL COFFEE

* Kaya dgn MINERAL yg diperlukan oleh badan
* Dapat MENEUTRALKAN ASID dalam badan
* Bersifat ANTI-OKSIDAN
* Mencegah komplikasi KENCING MANIS
* Mampu menjadi DIET HARIAN
* Menstabilkan TEKANAN DARAH
* Mencegah & memulihkan GASTRIK
* Mencegah OSTEOPOROSIS
* Merendahkan RISIKO SAKIT JANTUNG
* Mengubati ASMA
* Mencegah MIGRAINE
* Memberi KESEGARAN & TENAGA
* ANTI-PENUAAN

Haaa, siapa-siapa yang nak awet muda tu, boleh cuba beralih kepada MINERAL COFFEE pula, silap haribulan orang ingat kita seumur anak remaja kita. :)

APA LAGI KELEBIHAN MINERAL COFFEE NIE??

# SEGAR & REDAKAN STRESS
Minum secawan MINERAL COFFEE di waktu pagi.. Ianya akan memberi kesegaran dan tenaga sepanjang hari... Melegakan stress... Kandungan 'Magnesium' di dalam coffee ini berfungsi menghilangkan bisa-bisa urat kaki dan lenguh-lenguh anggota badan.

 # TURUNKAN TEKANAN DARAH
 Berfungsi juga menurukan tekanan darah bg pesakit 'darah tinggi' dan menurunkan paras gula dlm darah bg pesakit 'kencing manis'. Siapa-siapa yang menghidap penyakit-penyakit nie, boleh cuba minum MINERAL COFFEE nie mana lah tahu boleh menyembuhkan penyakit yang dihidapi dan dah tak perlu mengambil ubat-ubatan yang akan memberikan kesan dihari tua nanti.

# CANTIK LAGI LANGSING
Nak cantik boleh juga. Fungsi 'Garam Buluh' di dlm mineral coffee berfungsi untuk 'Nyahkan Toksid' yg berlebihan dlm badan dan kulit muka yg 'berjeragat'. So,minum 'mineral cofee' akan 'Detox' toksid tersebut..tak hairan lah penggemar mineral coffee ini secara 'sedar ataupun tidak' akan mendapati kulit wajah mereka semakin cerahhh...secara semulajadi...wow..!bonus tu...! Tak perlu nak keluar duit berratus-ratus ringgit nak beli supplement itu supplement ini nak cucuk sana nak cucuk sini.


Antara testimonial daripada penggemar MINERAL COFFEE:-



Mineral coffee tambah susu badan






Testimoni Diabetes


Kopi penambah tenaga



Testimoni Darah Tinggi



Testimoni Milk Booster


>> Pak Cik Zainal umur 76 thn dari Ipoh mengidap kencing manis ketika 30an lagi...setelah minum kopi mineral bacaan gulanya jatuh dari 13.5 turun ke 5.3

>> En. Bob : Mineral Coffee telah menunjukkan kesan positif seawal 2 hari pertama..badan sy lebih bertenaga dan sihat..sy tdk dapat duduk diam dan asyik nak buat kerja sahaja kerana tenaga yg dibekalkan dengan minuman ini cukup hebat. Masalah sembelit pulih...saya rasa puas setiap pagi dapat 'membuang' dengan baik..Tq Mineral Coffee..

>> Ammara Amni: minum MC tu best....selalu berpeluh, selera mkn mmg menurun..badan bertenaga....fokus pun senang, bila baca buku senang je nak ingat... alhamdulillah..... setiap penyakit Allah dah sediakan penawarnye...Best kan?? Baru tau mineral coffee pun boleh bagi mudah nak ingat... Tq Allah!!!


BERAPA??

Murah je, 
sekotak harganya RM30.00(SM) / RM32.00 (SS)

So...apa tunggu lagi...dapatkan Kopi Kesihatan ini sekarang juga... 
Confirm tak menyesal! 

For those yang nak create BIG $$$ up to RM1000 seminggu dengan kopi ini pun, juga amat dialu-alukan.



BAGAIMANA??


nora
SMS/Whatsapp/Telegram saya di 
012-5052381 / 017-9298858

No comments:

Post a Comment