Me is Mine

Thursday 27 December 2012

INSTALLMENT PAYMENT



RHB Easy vs. Ansuran Bulanan

Ramai yang bertanya kepada saya jika saya terima ansuran bulanan.
Ya, saya terima. Tapi maksimum 6 bulan sahaja!

Anda tau tak yang anda boleh jimat lebih banyak bila anda membayar menggunakan RHB Easy daripada membayar menggunakan Cash Installment dengan saya?
Mari saya terangkan tentang RHB Easy & macam mana nak apply...

Apakah RHB Easy?
RHB Easy menyediakan loan express bermula dari RM2,000.
Tidak memerlukan sebarang dokumen kecuali MyKad.
Pengesahan serta merta dan wang tunai akan diberikan dalam tempoh 10 minit.
Pinjaman Peribadi yang fleksibel dari RM2,000 ke RM50,000.
Ansuran bulanan yang rendah hanya dari RM60 sebulan.
Tempoh bayaran yang fleksibel sehingga 5 tahun (60 bulan).

Macam mana nak apply?
Senang je.. Bawa MyKad anda dan pergi ke cawangan RHB Easy anda yang terdekat.



Sila tengok jadual pembayaran di bawah:



 
 Ok, sekarang kita buat kira-kira simple untuk membandingkan RHB Easy vs Ansuran Bulanan:
                                                                     
Cash Installment
RHB Easy
Monthly payment
Minimum RM400/month
Minimum RM60/month
Repayment terms
6 months only
12 to 60 months
Premium Beautiful Full Set
Market Price
-         Small sets
-         Large sets


RM2,400
RM2,600


RM2,400
RM2,600
Discounts
None
From RM200 to RM400 (depending on promotion)
Free Gifts
None
Yes

Nampak tak penjimatannya? 
Sebab tu saya galakkan anda untuk menggunakan RHB Easy Loan/Cash untuk mendapat discount dan free gifts!!

I am trying my best to ensure that my customers are satisfied & help you save! :)

Locate the nearest RHB Easy Outlet here:



Harap entry ni dapat membantu....

Anda anda sebarang pertanyaan?

Sila hubungi,

Nora
017-929 8858


No comments:

Post a Comment