Me is Mine

Wednesday 5 December 2012

Short Bra Premium Beautiful


Short Bra Premium Beautiful 


Assalam semua... sebelum nie nora ade wat entry pasal Premium Beautiful Short Bra 
tapi tak detail sangat just short & sweet je kan.. Kali nie entry lebih details skit than before  :D Pada yang dah pernah pakai Premium Beautiful, mesti dah tahu apa yg best pasal long bra kan? So short bra ni , mmg sama benefitnye dengan long bra, Cuma, die tak tutup bahagian atas perut lah… Pendek sket- same length dengan normal bra yg biasa ader di pasaran …Tapi, banyak sangat differencenye dengan normal bra! 
Ok meh nora cite serba sikit tentang keistimewaan short bra Premium Beautiful ni 





Disediakan dalam packaging yang elegant & sangat sesuai dijadikan gift 


  1) Rekabentuk cup bra yang berbentuk 3-dimensi pyramid 
 kalo anda perasan, bra biasa yang kita pakai, berbentuk bulat  or dome kan?
Tapi, sebenarnya cup berbentuk bulat atau dome ni, tak baik untuk kesihatan breast kita, sebab, ia akan menekan nipple kita!



So nipple takde ruang untuk bernafas, menyebabkan nipple kita sedikit gelap, masalah inverted nipple, dan ni boleh menyumbang kepada masalah sukar menyusukan baby dan jugak BREAST CANCER! Mmg dah terbukti, especially ibu2 yang breastfeed, lepas menyusukan tu, better lap bersih ur nipple – coz kalo ada remaining susu and lepas tu terpenyek plak dengan bra yang cup bentuk dome tu, boleh menyebabkan breast cancer yer…. huhuhu ngeri kan 
So dengan  cup pyramid, nipple ada ruang bernafas, so mostly yang pakai bra Premium Beautiful memang akan notice yang nipple akan kembali cerah!
Pastu dengan cup 3 D pyramid ni, adalah full cup yer, so memang dapat menampung  breast  dengan baik, and menganjalkan bahagian breast .

2)      Dekat bahagian cup bra ada disuntik dengan chitosan –  yang boleh membantu  menghalang pembiakan sel cancer... hebatkan .. bra lain tak ade mcm nie...hehehe

      3)      Of course ada Far Infra Red rays – semua produk Premium Beautiful mempunyai far infra red rays (from tourmaline) yang dah disuntik dalam benang dan ditenun….so jangan bimbang , FIR tu takkan hilang kalo uols ikut instruction penjagaan yang kitorang bagi – simple je, tak susah pun! FIR ni fungsi die menggetarkan molekul air dalam badan uols, and from there, it helps to melancarkan peredaran darah… tu yang banyak testimonial Premium Beautiful yang boleh banyakkan breast milk .

     4)  Bahagian belakang bra yang berbentuk “U” – haaa yang ni one of the things that I love about Premium Beautiful bra! Yang mana yang hadapi masalah breast kedua dan ketiga kat belakang badan tu, of course akan hilang lepas pakai Premium Beautiful! U just need the right bra.. actually kalo kita tak pakai bra yang betul, tu yang sebabkan breast kedua dan ketiga tu…. sebab lemak yang patutnye adalah breast kita, dah pun mengalir ke belakang….

5)      Kuasa serapan yang baik , selesa dipakai seharian – ni sama jugak macam Premium Beautiful… kain yang digunakan utk short bra ni akwatek and akwadyne….basically die mmg senang serap peluh dan tak buat kulit kita berkuap.

6)      Oh ye khas untuk short bra sahaja, ada removeable pad – so kalo yang payudara kecil sikit, dia boleh enhancekan payudara uols lagi laa… sementara nak tunggu   payudara uols  anjal dengan pemakaian consistent Premium Beautiful Short Bra kan….


7)      LIFETIME WARRANTY – for any koyak from wear and tear, hook tercabut ke….boleh hantar kat nora untuk repair k.. selagi bra uols tu still ada rupa bra, memang boleh hantar repair…. :))))






HARGA PREMIUM SHORT BRA


RM 480  (Small)
Rm 528 (Big)


PENGHANTARAN PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA
 TERMASUK SABAH & SARAWAK


PERCUBAAN DAN RUNDING CARA PERCUMA

SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA!!


DUN HESITATE TO CALL/SMS NORA:
017-929 8858

ribena_blueberry@yahoo.com

No comments:

Post a Comment