Me is Mine

Tuesday 19 February 2013

Premium Beautiful MAHAL?


Premium Beautiful Corset MAHAL?


Ye ke Premium Beautiful Corset mahal?

Dalam masa saya mula berniaga PREMIUM BEAUTIFUL 
CORSET ni, ramai jugak yang saya jumpa kata 
mereka tak mampu nak beli sebab mahal.

Ya, saya agree.. saya pun pada mulanya rasa yang 
PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni mahal 
dan tak mampu nak beli...

So, saya beli la corset2 jenama2 lain untuk menutup 
bonjolan-bonjolan lemak yang ada kat badan saya ni...


Corset yang pertama saya beli ialah untuk dipakai semasa 
hari perkahwinan saya... Harga dalam RM400 lebih. 
Tak sampai 2 bulan pakai, dah koyak pastu asik terlipat & 
asik naek ke atas jer memang x selesa bila pakai... 
Maka terpaksa beli corset baru...

Lepas tu saya beli corset jenama lain pulak.. Murah sikit.. 
dalam RM300 lebih.. Mula2 pakai memang ketat.. 
Masuk minggu ketiga, dah tak elastic dah... sebab kain 
corset tu dah kembang.. fabriknya pun x berapa selesa..
Bukan sebab saya mengecik ya.. No no no... Adoi la...

So,  lepas beli corset kedua tu,  saya tak beli dah corset.. 
Yelah.. takkan setiap tahun saya nak beli sampai 2 corset.. 
walaupun harga memanglah murah tapi kalau dah kena 
beli 2 atau 3 corset setahun, tak ke mahal jugak jadiknya tu... 
Betul tak??


Sebelum saya beli Premium Beautiful Corset ni, saya pun mula 
berkira2.. saya memang jenis calculative.. Semua benda pun 
nak kira... ini penting sebagai seorang pengguna kita mesti 
nak yang terbaek untuk diri & berbaloi dengan kewangan 
yang kita keluarkan..

okey, meh saya tunjukkan hasik kira-kira saya...


1 set Premium Beautiful Corset = 
1 Long Bra + 1 Waist Nipper + 1 Long Girdle

Harga Jualan Satu Set Saiz Kecil = RM2,400


Seperti yang kita semua tahu, Premium Beautiful Corset 
ni ada LIFETIME WARRANTY...

Maknanya, kalau rosak atau koyak, kita boleh hantar ke HQ 
dan kos repair adalah PERCUMA SEUMUR HIDUP... Jadi 
x perlu risau @ takut kalau koyak @ rosak sebab boleh antar 
untuk dibaiki. Jadi, memang berbaloi beli walaupun mahal 
sebab itu salah satu keuntungan yang kita boleh peroleh jika beli
Premium Beautiful


Katalah kan.. kita pakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni 
untuk 10 tahun...

Kita ambil contoh dengan set kecil = RM2,400

Jika bahagi dengan 10 tahun, setahun = RM240

Bahagi 12 bulan, sebulan = RM20 SAHAJA! Murahkan 

 

Sekarang  ni, kalau kita beli coffee kat STARBUCKS or 
COFFEE BEAN, satu cup pun dah RM13-RM15.


So, apa lah sangat nilai RM20 sebulan  kita laburkan untuk 
KESIHATAN LUAR DAN DALAM yang kita boleh dapat 
InsyaALLAH dengan memakai PREMIUM BEAUTIFUL 
CORSET ni...



Kepada sesiapa yang nak tahu macam mana nak 
dapatkan 1 set PREMIUM BEAUTIFUL CORSET 
secara PERCUMA, @ Free Trial sila hubungi saya ya...

Nora Talib
017 -929 8858
ribena_blueberry@yahoo.com

No comments:

Post a Comment