Me is Mine

Tuesday 16 December 2014

PELAPIK KESIHATAN DHUHA

Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) ataup un dikenali sebagai Selimut Cahaya Dhuha. Dengar je macam wow cahaya dhuha sepertimana kita tahu waktu yang penuh dengan keberkatan untuk kita meminta rezeki dari Allah. selimut BVSM ni sebab kalau kita tengok pada saiznya cukup ringan dan mudah nak bawak ke mana-mana. Tapi kehebatannya, subhanallah dengan izin Allah dapat membantu sesiapa sahaja yang mengalami masalah kesihatan.
PELAPIK TILAM BIO VELOCITY SLEEP MATE ● pertama di dunia dan di Malaysia ● di suntik/ di sembur garam laut dalam ● di dedahkan pada cahaya matahari selama sebulan - waktu dhuha sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan Kajian selama 20 tahun - BVSM hasil kajian saintis Jerman ,garam laut dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.
Kebaikan Bio Velocity Sleep Mate Memenuhi Kepentingan Tidur Seperti *Tenaga otak dipertingkatkan, melindungi otak dan meningkatkan minda *Melambatkan proses penuaan, memanjangkan umur *Menggalakkan pembaharuan sel kulit meningkatkan kecantikan kulit *Menggalakkan pertumbuhan bayi dan kanak-kanak *Menghilangkan kepenatan, memulihkan keadaan badan, menjana kembali tenaga *Meningkatkan Daya tumpuan dan keupayaan membuat keputusan yang bijak 10 SEBAB kenapa ANDA PERLU memiliki Bio Velocity Sleep Mate : 1) Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat dah rasa tenaganya 2) Jimat tenaga elektrik sbb untuk charge hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10 3) Just tidur je…sakit2 semua hilang dan beransur pulih..Semudah itu… 4) Senang & Mudah dibawa kemana2 sbb ianya ringan.. 5) Buang & Mengurangkan kesan radiasi dlm bdn.Semua org menggunakan handphone..Handphone antara yang menyumbang radiasi tinggi..Oleh itu BVSM bantu bebaskan radiasi dlm badan 6) Kini,semua orang menggunakan pelbagai gajet & alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga pun mengundang radiasi.. 7) Hilangkan stress, menstabilkan emosi.. 8) Kebanyakan org susah nak tidur ataupun mengalami masalah insomnia 9) Kebanyakkan org letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yang berkualiti. 10) Fenomena sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout, senggugut, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung,asma..BVSM telah terbukti membantu menyelesaikan masalah kesihatan di atas..
Beri kepercayaan dengan melihat sendiri demo produk secara percuma..Tak rugi untuk mencuba.. Memang nampak pelik dan x logik apabila dengan menggunakan BVSM masalah kesihatan mampu dipulihkan dengan izin Allah S.W.T.. Rawatan yang terkini tanpa sebarang pil, minuman dan juga senaman…
Hanya gunakan semasa tidur anda akan merasai sendiri nikmatnya..
Jangan tunggu lagi untuk mendapatkan Bio Velocity Sleep Mate : Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti. Ujian klinikal menunjukkan bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate JIKA ANDA SAYANG KESIHATAN ANDA!!!! TIDAK RUGI ANDA MENGELUARKAN SEDIKIT DUIT UNTUK MENCUBANYAAAAA!!! Tunggu apa lagi!!! AYUH DAPATKAN 1 BVSM UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!!!!! TAK SALAH MELABUR UTK KESIHATAN DIRI & KELUARGA.... NORA 0125052381

No comments:

Post a Comment