Me is Mine

Wednesday 17 December 2014

RAHSIA LANGSING DENGAN SET SLIM DETOX

Macamana nak slim kalau tak pernah CUCI usus ? Dan macammana NAK KURUS jika METABOLISM slow ?" ' Detox adalah proses bersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yg melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Detox sgt penting sblm mengambil supplement supaya tahap penyerapan nutrisi pada kadar paling optimum. Proses detox akan buang kotoran dan ber sihkan usus.
. Proses kuruskan badan kadangkala tidak berkesan bukan kerana sesuatu product yang diambil tapi kemungkinan besar ianya berpunca daripada usus yang penuh toksik dan tidak menyerap nutrisi dari product secara optimum. Jadi jika anda nak kurus atau dalam proses nak kurus, perkara pertama yang pelu dibuat adalah detox! Bersihkan usus anda supaya penyerapan vitamin berlaku dengan lebih berkesan dan optimum. Ini kerana nutrien tertentu iaitu carbo, protin dan fiber memainkan peranan yang besar dalam proses penurunan berat badan. Contohnya protin sangat penting bilamana seseorang nak kurus. Protin membantu dalam membina dan membaiki tisu-tisu otot supaya kadar metabolisme badan dapat dipertingkatkan dan seterusnya membakar lemak untuk ditukarkan kepada tenaga. Jadi adalah penting zat protin dapat diserap dengan baik oleh usus. Jika usus penuh toksik, zat protin tidak dapat diserap dan peranan protin tidak berlaku dengan cara yang optimum.
cara mudah amalkan jer SET SLIM DETOX dengan fungsi untuk menguruskan badan dan mencuci usus yang kotor dan berkerak. Jadi, kesan penurunan dan proses menguruskan badan berlaku secara semulajadi tanpa sebarang kesan sampingan yang membahayakan kesihatan.
BV Alfalfa ni boleh mengurangkan tahap kolesterol, menyahtoksid dan membersihkan darah, serta menggalakkan pembaharuan sel-sel. Minum selepas makan, Saponin dalam BV Alfalfa mampu menyekat penyerapan lemak dan kolesterol ke dalam badan Keistimewaan Alfalfa Menyahtoksid Bahan beracun dan toksid berlegar di sekeliling kita. Badan kita juga mengeluarkan sisa metabolisme yang perlu dineutralkan dan dinyahtoksid setiap hari. Alfalfa membantu mengeluarkan sisa bahan beracun dan tercemar daripada badan. Menggalakkan sistem penghadaman yang baik Alfalfa mengandungi sejenis enzim pencernaan yang dipanggil betaine yang membantu menggalakkan proses pencernaan yang baik. Mengalkalikan badan Tubuh badan berasid adalah umpama magnet yang menarik penyakit. Alfalfa membantu meneutralkan keasidan badan di samping sifat alkali semulajadinya untuk mencegah atau membantu mengurangkan masalah kesihatan. Menghilangkan bau nafas Alfalfa mengandungi khasiat yang boleh mencegah masalah nafas dan badan berbau yang diakibatkan oleh masalah penghadaman. Seterusnya, ia membantu meningkatkan fungsi imuniti badan. Mengurangkan haba badan yang berlebihan Sesetengah makanan menyebabkan badan berasa panas. Salah satu kegunaan Alfalfa yang paling popular adalah untuk mengurangkan masalah panas badan. Menambahkan darah dan menyampaikan lebih banyak oksigen penting Klorofil iaitu pigmen hijau yang terdapat dalam alfalfa adalah hampir sama dengan hemoglobin, pigmen merah dalam sel darah merah yang berfungsi membawa oksigen ke seluruh badan. Khasiat klorofil dalam alfalfa boleh meningkatkan bilangan sel-sel darah merah di dalam badan dan seterusnya meningkatkan keupayaan membawa oksigen yang diperlukan oleh sistem badan.
// Khasiat bawang putih pula memang dah diketahui ramai. Paling famous, untuk buang angin dan kawal kolesterol. Even my mom pun suka panggang garlic dan makan dengan nasi sebagai ulam. Tapi, kalau makan gitu je, mulut akan berbau. Garlic Tablet Hai-O dihasilkan dengan mengekstrak intipati bawang putih, tapi menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tak menyenangkan. Antara khasiat Garlic Tablet Hai-O: •Membantu menurunkan kandungan lemak darah dan kolesterol darah, mencegah penyakit kardiovaskular dan arteriosklerosis. •Menghalang pembekuan darah untuk mencegah berlakunya trombosis. •Membantu dalam fungsi penghadaman dan melegakan perut kembung dan ulser peptik. •Membasmi kuman dan keradangan serta mencegah jangkitan penyakit. •Membantu menyelaras gula darah dalam badan. •Menggalakkan peredaran darah dan metabolisme
Mineral Coffee bukan berasid, tapi bersifat alkali. Dapat mengawal selera makan. Ambil ketika breakfast. In sha Allah, masa lunch nanti tak rasa nak makan banyak sangat. Ditambah dengan khasiat Garam Buluh, memang membantu proses detox badan. Antara Khasiat Mineral Coffee: •Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan. •Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium. •Menghilangkan keletihan fizikal dan mental. •Melegakan tekanan.
Harga Set Slim Detox RM135 Nora 0125052381

No comments:

Post a Comment