Me is Mine

Tuesday 9 December 2014

WANITA DAN BRA

KELEMAHAN BRA BIASA DIPASARAN


wanita-wanita dekat luar sana mesti baca entry ni,jangan malu, nanti suami pun tak lalu huhuhu... tajuk yang sangat sinonim bagi seorang wanita dewasa, iaitu BRA! Ada tak siapa- siapa yang penah ajar anda cari dan pakai BRA YANG BETUL? ha.. hari ni meh nora ajar, buang lah rasa malu tuh... lagi pon bukan orang tahu uolls baca entry ni hehe.. 


Cantik dan berwarna warni tapi fungsi untuk menjaga asset seumur hidup kita tu memang kurang ;') Tak menyokong kedudukan payudara sebab kualiti dan ciptaannye yang tak kukuh. Tali bra confirm senang jatuh.Means longgar la senang cite. Sikit2 nak kena betul kan kasi naik balik tali bra tu. Tak membantu untuk pembentukkan posture badan yang tegap dan menarik.

Tak membantu menjaga kesihatan tulang belakang. Tak tahan lama, cepat loose dan mudah rosak.


Tak membantu untuk tingkatkan tahap kesihatan. Paling terukkkk bila bra biasa ni boleh mengundang KANSER PAYUDARA!!! disebabkan pemilihan cup yang tidak betul, puting payudara anda bakal tidak bernafas dan menjadi punca kepada kanser! 

soooo, apa solutionnya? macam mana nak buat nih? adakah payudara anda boleh dieselamatkan dari buah dada menjadi buah perut??? :P benda penting yang harus kita check bila beli bra 

 *lemak dibelakang badan tidak melimpah keluar 
**payudara duduk dikedudukan selari dan tegap 
***tali bra yang menyokong payudara supaya tidak menyebabkan sakit belakang 
*cup bra yang membolehkan puting payudara bernafas dengan baik **besi dibawah cup yang tahan karat





sekarang nora nak suggest short bra yang confirm uolls semua akan puas hati! meh tengok ciri-ciri short bra ni



short bra premium beautiful ni bukan short bra biasa! bra yang ada warranty seumur hidup ni, buat si pemakai akan senyum sampai telinga:))))


FUNGSI DAN KEISTIMEWAAN SHORT BRA PB

>dilengkapi dengan sulaman F.I.R ini akan membantu anda kelihatan cantik, sihat, menarik dan anggun! 
>Premium Beautiful short bra akan mengangkat payudara anda ketempat asal dan paksi yang betul, selari dengan pertengahan lengan dan cuping teling. 
>Premium Beautiful short bra akan mengembalikan bentuk payudara anda dan nampak bentuk yang cantik. payudara anda tidak akan lagi mengelebeh keluar, malahan anda akan kelihatan lebih langsing dari asal. 
>Full cup bra - so tak kan ada lagi masalah breast terkeluar dari paksi nye ;) Melekap sepenuh nye di badan dengan bahagian tepi menampung lebihan lemak bawah ketiak. Tak de lah menggeleber je isi dada kita sampai melempah ke tepi. 
>Tali bra yang lebar. Confident je rasa bila jogging or buat aktiviti sukan yang lain sebab bra pb ni menampung kuat jika berlaku sebarang "gegaran" 
>Lace yang cantik dengan ciri-ciri ekslusif. Kalau pakai baju plain tu takde nye nampak ketara lace-lace short bra pb ni kat baju. 
>Fabrik dengan kuasa serapan optimum. Mampu serap peluh dengan cepat dan telus udara. Confirm tak panas, rimas dan lemas. Dan semestinye boleh di pakai seharian. 
>Short bra pb ni pun disulami dengan batu kristal tourmaline yang menghasilkan Far Infrared Rays (FIR). Di mana fungsi utama FIR ni pada breast kita adalah untuk menganjal dan menegangkan mana-mana bahagian yang tak berisi. Kira sangat membantu untuk mantap kan breast... 


Untuk yang menyusu sangat bagus pakai short bra premium beautiful ni, sebab?

* Lancarkan pengaliran susu / banyakkan susu 
* Kurangkan bengkak susu 
* Hilangkan kesan hitam dan daki pada nipple 
* Bagi nipple bernafas dengan lebih selesa 
* Hilangkan strechmark pada breast 
* Lifetime warranty Wowwweee banyak nye benefits short bra pb ni kan.

Harga dah la lebih kurang sama je dengan branded bra yang ada kat luar tu tapi bayangkan dengan harga mampu milik yang short bra pb ni bagi, dia juga memelihara breast kita supaya sentiasa cantik dan sihat dan paling best hanya bra jenama premium beautiful je yang mampu bagi jaminan baik pulih baju dalam uols seumur hidup. 

Sesuai sangat untuk semua peringkat umur tak kira remaja, ibu hamil, ibu dalam pantang dan wanita berusia emas. Semua still ada peluang untuk lebih sihat dan tampil cantik . testimoni kami sangat mengujakan!





bayangkan bra ni pun repeat order yang sangat bes anda boleh compare 10 jenis bra dipasaran memang tak sama dengan premium beautiful short bra ni, 



> besi dibawah cup bra ini, diperbuat dari fiber tahan karat, 
> cup premium beautiful short bra adalah berbentuk kon dan membuatkan payudara anda bernafas dengan baik 
> belakang short bra premium beautiful berbentuk u shape yang mana memberi ruang kepada paru-paru anda bernafas dengan baik, malah mengelak tali bra jatuh. 
>bra ini memberi sokongan yang baik kepada tulang belakang anda. 

berbaloi dengan harga kerana premium beautiful short bra lifetime warranty maksudnya bila pakai kalau ada kerosakkan seperti fiber bra tercabut atau cangkuk tercabut boleh direpair percuma. 

beli 1 short bra ni anda takkan dah pakai bra lain! 
SEDAP KEMAS MANTAP ANGGUN! 

saya ada price menarik untuk anda, kepada pelanggan yang bertuah saya nak bagi special price untuk anda. 

short bra mempunyai ukuran saiz ya, setiap wanita adalah berbeza anda boleh hubungi saya untuki dapat konsultasi supaya anda berpuas hati bra yang anda beli. 


 nora 0125052381

No comments:

Post a Comment